Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill seOkej, nu har jag fått hem ännu mer pärlor Orkar ni se eller är ni dödströtta på mig och mina inköp?
Visa!!Okej, nu har jag fått hem ännu mer pärlor Orkar ni se eller är ni dödströtta på mig och mina inköp?
Dom gula fjärilarOkej, första leveransen. Tråkiga men nödvändiga saker som trådavklippare och ringar
Visa bifogad fil 69944
Fjärilarna är underbaraMen också de här ursöta fjärilsberlockerna! De fanns i 8 färger och jag var givetvis tvungen att köpa allihopa
Här är den rosa varianten!
Visa bifogad fil 69945
Är ju ett fin röd pärla
Sant! Och med specialeffekter, den spinnerÄr ju ett fin röd pärla
Ska kika! Tack för tipset@Millicent Har du kollat Pandahalls sortiment på Toho & Miyuki? De har hur mycket som helst och massor av större förpackningar. Tänkte själv beställa några provförpackningar och se om jag gillar färgerna
Bilder på allt sen!!Jag vågar knappt skriva i den här tråden längre () men nu fick jag meddelande att ytterligare ett kilo pärlor väntar på mig på posten. Och en till smyckebok!
Och dessutom fick jag sms från Fedex att jag har en förväntad leverans på torsdag. Och en avisering från Adlibris att några av mina beställda böcker är på väg. Och ett meddelande från Tullverket att jag måste betala importmoms för att få ut några paket till.
Jag har verkligen gått all in på sistone