Tillstånd vid stallbygge

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 3 345
Ja eftersom jag inte bryr mig att ta reda på om det är var tredje år eller vart år, för inspektion hos mig årligen bryr jag man inte om. De är varmt välkomna när de än vill. Men jag ansåg inte att jag hade behov av att ifrågasåtta miljöinsp. var hon hade fått dessa uppgifter ifrån. Om de vart lokala eller om de kom från SJV.
För mig spelar det en obetydande roll. Vill de komma vart år---varså goda. Jag har inget att dölja, mina hästar är friska och mår bra. Stallen är godkända o.s.v.

Jag tror säkert att din hästhållning är bra. Och jag försöker inte hoppa på dig heller - bara det att du längre upp i tråden skrev att de kom från SJV. Det var liksom bara det jag ville ha fram.

Ja, för det var de besked jag fick av en miljöinspektör från kommunen vars uttalande jag ej hade fog att ifrågasätta....*suck* och det äe DET jag försöker förmedla...*suck*

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 057
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 032
Senast: lilsan
·
Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 390
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 767
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tandutdragning komplikationer
  • Valp 2025