Tillstånd vid stallbygge

Ja eftersom jag inte bryr mig att ta reda på om det är var tredje år eller vart år, för inspektion hos mig årligen bryr jag man inte om. De är varmt välkomna när de än vill. Men jag ansåg inte att jag hade behov av att ifrågasåtta miljöinsp. var hon hade fått dessa uppgifter ifrån. Om de vart lokala eller om de kom från SJV.
För mig spelar det en obetydande roll. Vill de komma vart år---varså goda. Jag har inget att dölja, mina hästar är friska och mår bra. Stallen är godkända o.s.v.

Jag tror säkert att din hästhållning är bra. Och jag försöker inte hoppa på dig heller - bara det att du längre upp i tråden skrev att de kom från SJV. Det var liksom bara det jag ville ha fram.

Ja, för det var de besked jag fick av en miljöinspektör från kommunen vars uttalande jag ej hade fog att ifrågasätta....*suck* och det äe DET jag försöker förmedla...*suck*

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 417
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 817
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 606
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 397
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar