Tillökning

M

Matilda_o_Bonita

Nu har vi fått tillökning ute i stallarna 1 kalv och 3 lamm har det blivit :love: :banana: :banana:

Bilder kommer:bump:

Sv: Tillökning

Åh vad härligt det låter!

Just nu bor jag mitt i stan, och såhär på våren sörjer jag verkligen att jag inte har någon egen gård med kossor och får så att man får vara med om att nya små lamm och kalvar föds.

Är uppvuxen på bondgård och har också haft får själv i några år som vuxen och varenda år såhär i lamningstider bara läängtar jag tillbaka...

Små ulliga nyfödda lamm är definitivt det allra sötaste som finns! Man bara smälter när man hör den där lilla späda stämman som de har...:love: :love: :love:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 901
Senast: G-uldlock
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
447
Senast: The Beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama