Tillåtet att omatcha

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 751
N

Notorius

Jag ska tävla på tisdag, och har tänkt ha rött schabrak och svart luva, är det tillåtet rent stilmässigt? Eller får jag stilpolisen på mig? ;)
Jag har ett svart schabrak som mamma tycker jag ska ha, men det är så skrytigt tkr jag :o :p med namn och allt, pinsamt ju :p :o

Sv: Tillåtet att omatcha

vad har hästen för färg, färg på schabrakets kantband och vad har du för färg på kavajen?

Har svårt att tro att nån kommer gå fram och klaga på att du är omatchad, men det kan ju vara bra för självförtroendet att känna sig stilig ;)

Jag röstar helt klart för det svarta schabraket, även om det är namn och allt pådet. Jag menar, folk lär ju ändå veta om vad du heter (kan ju bara kolla i startlistan ju)....

Brun, rött schabrak med svart kantband och ior på sidorna (liten ior).
har inte kavaj, utan en långärmad HG skjorta som är grönochvitrutig.

Men det känns så överdrivet, typ som om folk kommer tänka:
ååh vilken skrytmåns :p
gud, jag tänker alldeles för mycket på vad folk ska tycka :crazy:

jag skulle nog satsa på det svarta schabraket ändå, varenda kotte har ju broderat namn så du lär knappast vara ensam ;)
Sen har jag svårt för klarrött på bruna hästar, men det är ju en smaksak

*Är det bättre att de tänker "vilken skrytis", är "åh vilken dålig smak hon har?"*
Ärligt talat tror jag inte ens att de tänker på det, lycka till föresten

:D

Senast ändrad av en moderator:

Okej då, får väl bli det då. Det är inte klarrött, men rött. Bra förklaring :p

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 079
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 115
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för... 69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
39 864
Senast: Habina
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 430
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat