TILL PAINTFOLKET!!! *upprop*

Wild Rein

Trådstartare
Vilka av paintmänniskorna vill ha ett återupprättat futurity?? Ett som det Paintarna var delaktiga i tidigare SSGF???
:banana:

Sv: TILL PAINTFOLKET!!! *upprop*

Vi i Norge har også snakket om dette, hadde det vært muligheter for å samarbeide om et futurity? Evt. med danskene også? :)

Ja det var ju en ny idé (?) Men varför inte?!

Ja absolut, varför inte. Jag håller på att funderar över möjligheterna att ha ett futurity som det gamla SSGF (numera SQHF-endast för Quarter)...men om möjligheten finns att göra ett skandinaviskt futurity??

Det vore verkligen jätteroligt att få till ett sånt! Absolut! :banana:

Inte utan att jag tycker att det låter lovande...kom på mig själv med att sitta och titta i annonser på rena PH:o

:p instämmer, ungarna i ridhuset jagar en bara o skriker vicken fin indian häst o man måste visa att indianhästarnarna rids barbacka..:D håller mig till cowboyhästen med sadel..

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 056
Senast: Farao
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tips i London
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur