Tiklöp+ylande...

D

dorisdoris

vi har ju två syskonvalpar, varav tiken har börja löpt nu... (höglöpt också?)

Och vi har hållt dem avskilda från varandra, men igår tror jag hon började bli mer villig att släppa till... det är jättelätt att gå ut och gå med dem nu... hanen är inte mer än 1 m från honan... :smirk:

Men men: Inatt, vilket ylande! Och gnällande! Hanen lär vara helt slut idag.. tror inte han sov många minuter. Och undras vad grannarna trodde att vi gjorde... misshandlade hunden eller varandra...

men nu när jag gnällt lite, så min fråga: Exakt hur är tikars första löp? Längd? Hur länge är de villiga att "släppa till"? När/hur märker vi att vi kan släppa ihop dem igen utan uppsikt?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
612
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
754
Senast: ryujaneiro
·
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
15 733
Senast: Lhas
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 181
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp