Tid mellan sökningar?

M

månsken

Jag tycker det var tillräckligt irriterande INNAN när man var tvungen att vänta 30 sek mellan sökningarna (VARFÖR...?), men nu har det tydligen utökats till 60?! Mycket irriterande!!

Sv: Tid mellan sökningar?

Håller med..är lite tråkigt när det tar sån tid. Men allt har väl sin anledning ;)

måhända att det är irriterande, men hellre dessa 60 minuter (ta och meditera lite, eller hämta en kopp te om det är jobbigt att vänta ;)) och lite väntetid än 30 eller mindre och ett buke som inte funkar! :)

tycker Gunnar gör ett kanonjobb, kan inte vara lätt att fixa allt åt oss, och det som försvinner/ändras får man tam ed en nypa salt...

Ah okej, inget jag märkt av ännu. Men jag lär väll märka av det snart.

Fast det är nog bra tror jag, funkar forumet bättre och så kan man ju ta sig en pisspaus eller liknande, vilket man inte gör när det är 30 sekunder :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Om ni ska förbereda en presentation, föreläsning el dyl och ska göra tex en power point, ungefär hur lång tid behöver ni? Tidsmässigt...
2
Svar
23
· Visningar
1 026
Senast: Anna
·
Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 044
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
14 625
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar