Tid med valpen?

K

kalle123

Hej!!

Ska köpa en valp till våren/sommaren:) Men jag undrar hur ni gjorde med eran 8 veckors valp dem första månaderna, hur länge var ni ledig,mm?
 
Sv: Tid med valpen?

Jag hade semester och tog tjänstledigt.. Dyrt va de men värt:love:
//C
 
Sv: Tid med valpen?

Vi tog hem henne under sportlovet, dvs. jag och min bror var hemma hela veckan. Mamma tog ledigt i två veckor och efter en vecka fick mormor och morfar börja komma och hälsa på. Mamma jobbar 3 dagar/vecka så de andra dagarna är mormor och morfar här och går ut med henne. Dock var hon 4 månader när hon kom, med en yngre valp skulle vi nog stannat hemma ännu längre.
 
Sv: Tid med valpen?

Jag tog iofs min valp när hon var 3 månader men
jag har varit hemma 2 månader, ska vara hemma minst
en till och bara ängna tid åt henne och sen ska jag
börja studera lite kurser på distans så då blir jag ju
hemma hursomhelst...
Får jag jobb får jag försöka lösa det på bästa sätt för hunden,
kanske ta med henne om det går eller fixa dagmatte/husse.
 

Liknande trådar

R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 157
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Nu kan jag inte hålla mig längre! Nog måste det vara fler än jag som planerar för valp nästa år? Jag hoppas på en kelpievalp på våren...
2
Svar
24
· Visningar
4 677
Senast: Vovve
·
Hundträning Jag har skrivit här förut att vi köpte en valp i november och vi har nu två spaniels. Gamla hunden är fem år. Vi har nu fått...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 796
Senast: Tiffany
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp