This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

ett tjockt täcke.

(iNHALE: Men du skrev ju att sadeln passar bättre på denna häst än på din egna?:confused:)'
nej men min sadel ligger bättre på denna hästen än hennes ordinarie sadel ligger, problem solved :p hade min sadel och hästen var glad och framåt.

teddy paddar eller stoppade/quiltade paddar under lindorna?

Jasü:D Dü förstür jag:p

Har inte sü mycket erfarenhet med lindor och paddar, sü jag vet inte riktigt.... Säger quiltade.

Samma

Har båda på jobbet, men säger ändå skrittmaskin eftersom antalet hästar "kräver" det.

Sommar- eller vintervila för hästen?

Vintervila :) då det ofta är betydligt bättre underlag för ridning på sommaren och pållen har ju ändå stor hage med mycket utevistelse på vintern.

Het eller lat häst?

höger om skötar dörren är på vänster sida tvärt om om skötardörren är på höger.

samma

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 567
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 307
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar