This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

Eftersom jag ständigt rider i naturen skulle jag inte tacka nej till ett ridhus nu, men om några månader kommer jag skrika efter natur!:p

Eksemhäst eller fånghäst?

exfå -_- .... har hellre en lite söt kattunge, billigare och mindre problem.

ventilations hjälm eller vanlig sammets?

Hönät.

Din lugna och vänliga ridlärare, eller den tuffa och barska B-tränaren som pressar fram svett och tårar?

Jag skulle nog välja den lugna & snälla. :angel:

Rida med handskar eller utan? (När det är så pass varmt att man inte behöver dem för temperaturens skull.)

Beror på vilken färg sadeln har. ;)
Brunt tycker jag är snyggast.

Hoppsadel eller dressyrsadel vid uteritter?

utan stigbyglar (när man var yngre så red jag nästan alltid barbacka, men i takt med att hästen blivit snällare har jag blivit fegare XD)

ha hästen på bete under tävlings säsongen eller på stall?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
1 198
Senast: Ananazen
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 313
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar