The western way, Borås

LouiseHellstrom

Trådstartare
Hej! Finns det någon som har varit på The western way -ranch i Borås ngn gång? Ska nämligen praktisera där i 3 veckor så om det är någon som har varit där, SKRIV :)

MvH Louise

Sv: The western way, Borås

Hej! Finns det någon som har varit på The western way -ranch i Borås ngn gång? Ska nämligen praktisera där i 3 veckor så om det är någon som har varit där, SKRIV :)

MvH Louise

å du måste PMa mig :) Jag ska ut på praktik sen till våren igen 1 månad och då har jag också tänkt att välja någon ranch här i närheten :) glöm inte det ;)

Du kanske redan har börjat praktisera nu när jag skriver detta.. såg att inlägget var för ett tag sedan..

det är ju även en western klubb även kallad KbWR som jag är medlem i jätte goa människor och god sammanhållning..

www.kbwr.se http://www.thewesternway.net/index.html

Du kommer säkert att trivad jätte bra.. peo är en rolig typ med:)

Du kanske redan har börjat praktisera nu när jag skriver detta.. såg att inlägget var för ett tag sedan..

det är ju även en western klubb även kallad KbWR som jag är medlem i jätte goa människor och god sammanhållning..

www.kbwr.se http://www.thewesternway.net/index.html

Du kommer säkert att trivad jätte bra.. peo är en rolig typ med:)

Okej.. ne, jag har inte börjat.. Ska inte på praktik förrän Februari.. Så det är lugnt. Det ska jag göra, Kram kram :))

Håller med föregående, Peo är skitgo! Hade gärna åkt dit igen, med min egen häst den här gången, men det är lite långt. Och ingen transport.. Men han är kul, peon!

Hej!
Malin heter jag, jag jobbar ute hos peo :) har gjort det i snart två år, jag är där varannan helg och ibland mer utöver det. tar hand om stalltjänsten och rider till och rider in hästar är vad jag gör :)
han är grym peo, shysst som få!
hur länge var det du skulle prakticera? antagligen kommer vi synas!

mvh/malin

Hej!
Malin heter jag, jag jobbar ute hos peo :) har gjort det i snart två år, jag är där varannan helg och ibland mer utöver det. tar hand om stalltjänsten och rider till och rider in hästar är vad jag gör :)
han är grym peo, shysst som få!
hur länge var det du skulle prakticera? antagligen kommer vi synas!

mvh/malin

Jaha :) Va roligt :) Ska praktisera vecka 9 - 11 2008
Hur är hästarna då??

Jag har hört mkt att han är väldigt rolig och snäll.. Han tackade ju JA direkt när jag hade frågat efter platsen! Så det var kul^^..
Ska ha med mig pollen också, det hade han heller absolut inga problem med.. Hehe.. Så jag ser fram emot det jätte mycket!

Har du MSN?? KramKram ^^

jodå hästarna är väldigt varierande. :)
finns väldigt välutbildade och så finns det dom som jag sitter på. haha ;)
näe, jag menar allså det finns också de som är nyare och inte lika välutbildade, det är dom jag sitter på när jag är där :P
vad är det för häst du har?

jodå, adda mig bara:) exelencia_@hotmail.com

kramkram

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 611
Senast: Nepenthe
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 262
Senast: Palermo
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
690
Senast: Svartkatt
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 288
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka