Har nu provatvatt installera på nytt men fortfarande inget sms.Fick mitt idag, efter inrådan av appfolket att avinstallera och installera på nytt. Registrera igen därefter. Mitt kom efter typ 12 timmar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har nu provatvatt installera på nytt men fortfarande inget sms.Fick mitt idag, efter inrådan av appfolket att avinstallera och installera på nytt. Registrera igen därefter. Mitt kom efter typ 12 timmar.
När provade du då? (Man kan skriva till dem på facebook så kan de fixa det)Har nu provatvatt installera på nytt men fortfarande inget sms.
Nu på eftermiddagen. Första gången var ju i början på förra veckan.När provade du då? (Man kan skriva till dem på facebook så kan de fixa det)
Tog ju typ 12 timmar från ominstallation och pånytt registrering tills jag fick mitt. Men du kan ju skriva till turistföreningen på facebook, men man får lämna nummer och mail manuellt via pm.Nu på eftermiddagen. Första gången var ju i början på förra veckan.
Får prova det om det inte hänt nåt till i morgon.Tog ju typ 12 timmar från ominstallation och pånytt registrering tills jag fick mitt. Men du kan ju skriva till turistföreningen på facebook, men man får lämna nummer och mail manuellt via pm.
Jag har precis haft mitt första samtal! En jättetrevlig tjej från Kina som ville prata om skilsmässor och förhållanden. Hon hade hört att man kunde bo ihop utan att vara gift och tyckte att det lät jättekonstigt. När jag berättade att jag varit gift och nu bor ihop med en ny man så blev hon jätteförvånad. Hon sa att hade det varit i Kina så hade jag fått nöja mig med någon som var "fattig och ful" om jag en gång varit gift. Men hon var snabb att lägga till att attityden håller på att ändras.
Verkligen helt fantastisk idé det här!
Skriv till dem på facebook? De kan fixa det manuellt.Inte jag heller
Jag har installerat om tre gånger på drygt en vecka. De vill väl inte ha mig.
Nu så, nu har jag äntligen fått koden!Skriv till dem på facebook? De kan fixa det manuellt.
Det där kan tolkas på olika sätt.Blev just tillgänglig Får se om jag får något / när jag får något och hur det går
Önskar att jag fick åt det hållet ocksåDet där kan tolkas på olika sätt.