The Sims Medieval

Poxz

Trådstartare
Jag trodde jag hade fått ett skämtmail från EA först, men icke... :rofl:

Jättefestligt ju! Som inbiten Sims-fan måste jag ju testa det här!

LÄNK
 
Sv: The Sims Medieval

Oj, det verkar ju som att spelet är ganska olikt de andra tilläggen? Verkar kul, tur att mamma är mer Simsgeek än vad jag är så hon kan köpa, pröva och låta mig spela innan jag slösar pengar på ett eventuellt överskattat speltillägg... :angel:
 
Sv: The Sims Medieval

Som en 4:a fast ändå inte? Det förklarar saken. Och då verkar det ju lovande, typ som en blandning av Sims och SimCity Medieval. :D (och när jag klickade på länken igen så ser jag ju att det står "base game", doooh!)

Mm, detta måste jag lura på mamma. Helt klart.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 884
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
6 799
Senast: Habina
·
Övr. Hund Måste få skriva av mig, jag skriver från ett nytt konto då detta är så känsligt och skit jobbigt. Skriver i stress och ångst så ha gärna...
2
Svar
39
· Visningar
10 364
Senast: Extrakonto
·
Hundhälsa Hej alla, tänkte höra om någon har bra tips. Snälla läs hela inlägget innan ni svarar. Jag har en boxer-bulldogmix Jagger som sedan vi...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp