Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina barn dabbar och tycker det är coolt. Jag ser ingen likning till Hitlerhälsning. Barnen gör det i danssammanhang, har ingen aning om varför faktiskt.
Måste jag kolla in!Det är från en dans av en hip hop grupp.
Låten heter The dab eller något sånt, därav namnet
Är det bara jag som känner en olustighet och tycker att den påminner om hitlerhälsning?
Håller med. . Men lite cool dans antar jagFortfarande obegripligt.
Håller med. . Men lite cool dans antar jag
Ja, jag knarkar ju inte så jag vet inte, men det är någon typ av vax som framställs. Den blir liksom starkare på något vis.@Ramona Vaxmarijuana?
Några Hitler- eller naziwibes får jag inte. Däremot får jag drogkopplingar. The dab eller dabbing är för mig när man röker den där vaxmarijuanan. Och som vanligt när det kommer till gansta rap tror jag knappast att de bara kom upp med ett dans move och kallade det för the dab utan anledning.
Sen är det en annan femma att alla kids runt om i världen just nu gör the dab, men så är det ju med massor med saker. För 30 år sen gick alla omkring med de där små platsnapparna högt och lågt, vilket är symbolen för pro life och anti-abort, men det hade ju inga ungar någon aning om då.
Menar du hash?Ja, jag knarkar ju inte så jag vet inte, men det är någon typ av vax som framställs. Den blir liksom starkare på något vis.
Nä, av hip hop? Menar du det? (Jag lyssnar ju inte på hip hop så jag vet inte men jag skulle inte kalla det där gangsta rap.)Däremot får jag drogkopplingar.
Men alltså, jag vet inte vad du är ute efter?? Jag har skrivit cannabis flera gånger. Vad är det du vill, för jag förstår inte vad det är du är ute efter?Menar du hash?
https://en.wikipedia.org/wiki/Hashish
Jag fattar inte heller vad du pratar om för vax. Hash är cannabis. Menar du typ som hasholja?Men alltså, jag vet inte vad du är ute efter?? Jag har skrivit cannabis flera gånger. Vad är det du vill, för jag förstår inte vad det är du är ute efter?