Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur bokade du flygbiljetten i Thailand? Vad kostade det?Jag har varit till Thailand flera gånger och då beställt flygbiljetter genon flygresor.se , åkt med Thai direkt till Bangkok och sedan inrikes till Krabi sedan vidare till Koh Lanta beställde hotell genom Agoda där jag kunde läsa svenska resensioner, bokade bara några dagar för att kunna byta ort och det var billigare att gå genom Agoda än att boka direkt via hotellet på en del platser. Ett problem vi fick var att vi hamnade i Bangkok när vi skulle hem och hade returbiljett Krabi- Bangkok-Stockholm och höll på att missa biljetten Bangkok-Stockholm när vi skulle boka av Krabi-Bangkock och vi fick betala ett tillägg på några hundra kr. Så nästa gång köper jag biljett Arl-Bangkok tur o retur. Jag har hört att det har varit oroligt nere i södra regionerna men det kan man kolla med UD, Jag har varit till Phuket, Krabi, Koh Lanta , PhiPhi öarna, Koh Samui (min favoritö) , Har även en bror som sedan 35 år tillbaks åker regelbubdet dit, han bor mestadels av året i norra regionerna, och en kompis som bor en bit utanför Bangkok som var med på Sunamin, även grannar som bor vinterhalvåret på Koh Lanta med barn. Bilden jag har är inte från Thailand utan Östra Jämtland
Hej alla
Sambon och jag ska åka till Thailand i höst, och flyger reguljärt till Bangkok.
Har ni några tips att ge oss?
Vad ska man akta sig för, vad bör man tänka på?
Vi kommer ta oss till Krabi och de städerna/öarna där nere.
Alla tips mottages tacksamt!
Jag fick tipset att scanna mitt pass till min mail, ifall man skulle bli av med det på resan. Vet inte hur giltigt det skulle vara, men måste ju vara bättre än inget?