test när som på dagen?

A

angel83

kan man göra gravid test när som uinder dagen??..står ju morgonen...men är ju så trött på morgonen..
nån som gjort det lr vet?
 
Sv: test när som på dagen?

Det beror nog på vilket märke du använder på gravtestet. Men från dagen för förväntad menstruation kan du göra när som helst under dygnet och urinen skall helst vara några timmar gammal.
 
Sv: test när som på dagen?

ska nämligen börja med en medicin o den ska man inte äta vid graviditet...så tänkte lika bra o vara på säkra sidan...
 
Sv: test när som på dagen?

Tror att koncentrationen av graviditetshormonet är som störst på morgonen eftersom man inte kissat på länge. Så kan du bara hålla dig några timmar innan testet borde det vara lugnt. Och bälga inte i dig en massa vatten innan...
 
Sv: test när som på dagen?

oki tack...få se vad det säger då?:confused:
jag ha sån äklig smak i munnen och sen gjorde det ont i mellangäördet när jag red härom dagen..i traven..
 
Sv: test när som på dagen?

Beror på vilket test du köper. Vissa test kan man göra när som helst på dygnet. Beror på testets känslighet, alltså.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Hallå! Gammal hemvändande medlem med nytt användarnamn :) Väntat på att en vintertråd ska starta, men nu tar jag tag i saken själv...
2
Svar
25
· Visningar
2 579
Senast: Jahopp
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 406
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 114
Senast: Bexzor
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 512
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp