Terrängträning fortfarande?

Wembley

Trådstartare
Någon som vet någon som kör terrängträningar under oktober runt Göteborg eller i Västergötland? Jag hade tänkt träna med min häst, men träningarna i Säve är slut för i år p g a att de bygger vattenhinder. Han är grön och har bara hoppat terräng 2 ggr innan, men tyckte det var jättekul. Något annat förslag? :bow:

Sv: Terrängträning fortfarande?

De brukar ha träningar i Tranemo så länge vädret och marken tillåter. Det är en kanonbra bana för lite gröna hästar då det är snälla och inbjudande hinder. Finns säkert information på deras hemsida eller ta kontakt med Therese O.

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 133
Senast: Nepenthe
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka