Terrängskydd på känsliga ben

AbCdE

Trådstartare
Hej!
Vår ena häst får skav av allt 😖 Söker tips på så gott som skavfria terrängskydd. I hoppningen har vi fårskinn men det blir ju lite otympligt efter man har ridit genom vattnet 🙄

De absolut bästa var NEW Equine wear airflow men jag vet inte om de tillverkas längre tyvärr. Nu har jag från premier equine men framskydden snurrar litegrann så inget jag skulle satsa på till skavkänslig pålle

De absolut bästa var NEW Equine wear airflow men jag vet inte om de tillverkas längre tyvärr. Nu har jag från premier equine men framskydden snurrar litegrann så inget jag skulle satsa på till skavkänslig pålle
Har precis köpt Shires som vare sig skaver eller snurrar!! 😍

• Gilla
Reactions: Ace

Liknande trådar

Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
963
Utrustning Hej! Blev till slut tvungen att skaffa mig ett användarkonto efter att ha läst på forumet i det dolda i en halv evighet 🙄 Det som...
2
Svar
20
· Visningar
2 328
Senast: blayenka
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 356
Senast: Ridinglady
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 978
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar