Termos/resemugg

Får jag säga det själv så är den ljusblå med Mulle och hans kompisar faktiskt jättebra. Den håller mitt kaffe varmt hur många timmar som helst! Om den är tippsäker vet jag inte men min har aldrig vält, trots tappra försök från diverse katter att knuffa ner den...!

(Admin får ta bort mitt inlägg om det räknas som reklam, förlåt isåfall..... :o )Visa bifogad fil 91947
Den är ju vrålsöt, Mullenörd som jag är så kanske det kan vara värt att köpa och testa iaf trots att det råder olika uppfattningar om dess kvalité 😁
 
Är för övrigt partisk eftersom jag säljer dem. Men har testat att fylla en och ställa den upp och ner i en tillbringare över natten. Snustorrt!
Är ofta inne och suktar på den hemsidan och en mugg därifrån ligger högt upp på listan 😊
 
Jag rekommenderar en sådan här:
Visa bifogad fil 91940

Under locket är det som vilken mugg som helst, men den håller varmt i timmar! Fick en i julklapp av mitt förra jobb för länge sedan och den är fortfarande hur fin som helst trots många års användning.
Jag har den och är supernöjd, köpt på ICA Maxi för ett par år sedan (runt 100 kr). Lagom stor och håller kaffet varmt i timmar och om man är desperat så är det ljummet till kvällen med. Passar i bilens kaffemugghållare. Vågar ha i handväskan utan spill hittills.
Finns i ett par färger till men inte jättesnygga tycker jag, metallic ngt.

Använder den också för att skicka med varm choklad till skolan, så himla praktiskt att slippa skicka med kåsa.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 219
Senast: LinnK
·
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 584
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
765
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp