Gramse
Trådstartare
Tack för tips, ska titta på denFunktionsmässigt är Contigo överlägset bäst! Håller värmen länge och är helt spillsäker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för tips, ska titta på denFunktionsmässigt är Contigo överlägset bäst! Håller värmen länge och är helt spillsäker.
Är för övrigt partisk eftersom jag säljer dem. Men har testat att fylla en och ställa den upp och ner i en tillbringare över natten. Snustorrt!Eplaros har fina muggar som håller värmen bra och är lätta att hantera med en hand. Lättdiskade också. Och superfina motiv. https://www.eplaros.se/flaskor-och-termosar/
Den är ju vrålsöt, Mullenörd som jag är så kanske det kan vara värt att köpa och testa iaf trots att det råder olika uppfattningar om dess kvalitéFår jag säga det själv så är den ljusblå med Mulle och hans kompisar faktiskt jättebra. Den håller mitt kaffe varmt hur många timmar som helst! Om den är tippsäker vet jag inte men min har aldrig vält, trots tappra försök från diverse katter att knuffa ner den...!
(Admin får ta bort mitt inlägg om det räknas som reklam, förlåt isåfall..... )Visa bifogad fil 91947
Är ofta inne och suktar på den hemsidan och en mugg därifrån ligger högt upp på listanÄr för övrigt partisk eftersom jag säljer dem. Men har testat att fylla en och ställa den upp och ner i en tillbringare över natten. Snustorrt!
Blir det en resa till staden ska jag kolla, tack för tipsJag använder en från stadium outlet som funkar bra. håller tätt
Ett krav är ju dock att den måste passa i mugghållaren är den så stor så den inte får plats?Jag har också en sån här! Jag är väldigt nöjd, förutom att den inte passar i mugghållare på nya bilen
Eplaros har fina muggar som håller värmen bra och är lätta att hantera med en hand. Lättdiskade också. Och superfina motiv. https://www.eplaros.se/flaskor-och-termosar/
Det beror väl på storleken på mugghållarenEtt krav är ju dock att den måste passa i mugghållaren är den så stor så den inte får plats?
Absolut, tänkte om muggen var ovanligt stor jämfört med andraDet beror väl på storleken på mugghållaren
Hqr tyvärr inte så stor koll på utbudet, den är väl bred som en vanlig kopp eller så.Absolut, tänkte om muggen var ovanligt stor jämfört med andra
Jag har den och är supernöjd, köpt på ICA Maxi för ett par år sedan (runt 100 kr). Lagom stor och håller kaffet varmt i timmar och om man är desperat så är det ljummet till kvällen med. Passar i bilens kaffemugghållare. Vågar ha i handväskan utan spill hittills.Jag rekommenderar en sådan här:
Visa bifogad fil 91940
Under locket är det som vilken mugg som helst, men den håller varmt i timmar! Fick en i julklapp av mitt förra jobb för länge sedan och den är fortfarande hur fin som helst trots många års användning.