Terminen 2011

aicha

Trådstartare
Verkar ju nästan som om tävlingsterminen för 2011 är klar, man hittar den i TDB numera.
Så - vad tycks? Länken är HÄR.

Sv: Terminen 2011

härligt med många tävlingar :laugh: men jag blir oxå nyfiken vilka klasser de innehåller :angel:
undras var SM tänker ridas :confused:, noterar även att en internationell finns med :laugh:

Jag hoppas det finns många *-stjärniga iaf, ska debutera det nästa år :).
Ngn som vet var lag-sm kommer vara? :D
Och när blir eran första fälttävlan? :D

Tror att hofors sökt Lag SM 2011. För oss kan det betyda två SM på nära håll. När hände det senast tro:angel:

Tror att hofors sökt Lag SM 2011. För oss kan det betyda två SM på nära håll. När hände det senast tro:angel:

Tågarp har sökt Lag-SM vilket även Hofors gjort men Tågarp gjorde det först och har då 1:a tjing. Det ska gå i september, just nu enligt den prel planeringen ganska sent i september men det kanske sker förändringar.

Tågarp har sökt Lag-SM vilket även Hofors gjort men Tågarp gjorde det först och har då 1:a tjing. Det ska gå i september, just nu enligt den prel planeringen ganska sent i september men det kanske sker förändringar.

Då får dom ju bygga på sin bana igen då, trodde dom hade tappat den marken där man red MsvA på för 700-år sedan...

Öveds är tillbaka oxå i mindre upplaga ser det ut som men verkligen kul!!

Kom bara på en grej.

Har hört att ponny sm nästa år ska gå i * stjärnig ist för **stjärning.
Har ni hört ngt om detta? :)

Och sen undrar jag om ni vet i vilket land nm ska gå. hade varit kul att veta.

Men jag får väl annars söka vidare på svrf, och titta när det blir 2011 :)

Har hört att ponny sm nästa år ska gå i * stjärnig ist för **stjärning.
Har ni hört ngt om detta? :)

Det har hänt tidigare att man gått ner till 1*
Förhoppningen är dock att vi får fler som kvalar till 2*
Beslut kommer nog en bit in på säsongen.

Okej tack :)
När blir er första fälttävlan nästa år då? :)

tycker det ser dåligt ut med debutanter på lokal nivå, tråkigt, orka lösa regional licens för typ 2-3 starter i debutant... suck...

debutant går alltid i lokal klass även om tävlingen är regional. Om dom inte ändrat det i år, men det tror jag inte.

Och det är ju sant men på regional tävling måste ju hästen ha licens även fast klassen är lokal. DET tycker jag är en konstig regel??:confused:

Danmark ser frem mod NM 2011.
Hest besiktning, opstallning, camping, dressur og spring er i skønne Bernstorffspark nær København. Terræn i Gilleleje ca. 35 min. kørsel. Der bliver bus til/fra banevisning. Den nye terrænbane bliver fantastisk. Og med mulighed for at publik kan se næsten alle hinder. Kun 3 hinder i 2* ligger udenfor synsvidde.
Se med på facebook og hjemmesiden. www.nordic-eventing.dk og http://www.facebook.com/home.php#!/group.php?gid=118508108199817

Og reserver datoen - også hvis du ikke skal ride. Vi håber at få mange svenske venner på besøg.

Härligt Loula! Hoppas vädret blir bra, kanske man ska ta en semestertripp till Danmark den helgen!:D

kl
kanske lite trådkap, men kommer det vara internationella tävlingar i malmö nästa år också? ville så gärna ner dit förra året men jobbet kom ivägen :(

Liknande trådar

Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
298
Dressyr Det ska ju gå att ha separata bettlösa klasser på dressyrtävling numera - men finns det alls några sådana? Hur hittar man dem i så fall...
Svar
13
· Visningar
1 646
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag har efter några terminer i skolan äntligen hittat en person som är otroligt lik mig och jag tyckte vi fick en bra connection. Hur...
Svar
11
· Visningar
911
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka