"tennisarmbåge" av mockningen.

Sv: "tennisarmbåge" av mockningen.

HejEva!

Jag har opererat min 2st armbågar samtidigt och nu har det gått ca 2mån och har fortfarande ont, typ ondare än innan operationen.
Hur/ vad gjorde du för att lindra smärtan?
Hur lång tid tog det innan du var bra igen?
Jag käkar Naproxen och Alvedon men det hjälper inte ett skit......

Mvh Marina
 
Sv: "tennisarmbåge" av mockningen.

Jag vill tillägga att jag handledsskydd med plattor ovanpå handen, läkaren sa att jag skulle ha på mig dom hela tiden. Dom får man hos arbetsterapin!
Sen köpte jag Rehband (neopren) för att få lite bättre stöd i armbågarna.

Till viss del hjälper produkterna.
Handledsskyddet med platta är bra för man skall undvika att få upp handleden mycket. Så platta tangentbord är bäst!

Jag kan räkna med att ha ont 6-12månader sa läkaren (bläää) Så jag hoppas att jag blir helt frisk i armarna sen.

Innan operationen så gick jag hos sjukgymnasten och fick övningar, hjälpte ej på mig så vi prova akupunktur 3ggr hjälpte ej, fick då totalt 12st sprutor kortison, i 3 omgångar och det hjälpte ej heller. Efter haft ont i typ 2-3år så kunde det vara kroniskt sa han och då var operation det enda som skulle KUNNA hjälpa. I dom flesta fallen sa han.

Någon som har förslag på hur man slipper smärtan nu?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Står inackorderad i ett stall där mockning ingår men man får betala strö själv. Här slösas det med spån som bara den och jag misstänker...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 471
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
7
· Visningar
369
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 132
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp