Tempoklass

Lutten

Trådstartare
Då jag ännu inte har någon riktig plan för tävlingssäsongen 2017 fundrerar jag på det här med tempoklass. Är det någon här som provat? För resp. nackdelar? Har jag förstått det rätt att start sker senat 60 minuter efter förbesiktning och att det inte är masstart? Vid ankomsttiden börjar den 60 minuterna obligatoriska vilan men att besiktning måste (som vanligt) ske inom 20 minuter?

Jag skulle också vilja veta mer om tempoklass, ingen som kan tipsa om vart jag kan läsa om det? Har googlat och kollat ridsportsförbundets sida men hittar inte så mycket om det. Tips?

Liknande trådar

Skola & Jobb Snart färdig lärare, tjohoo vad alla drar i en! Jag har fått fem jobberbjudanden och det är ju helt fantastiskt... MEN det känns...
2
Svar
24
· Visningar
3 525
Senast: Cilva
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 374
Senast: Magiana
·
N
Distans För en tid sedan ställde jag och mitt arabsto upp i en distansritt, T50. Har några funderingar sedan dess då vi blev uteslutna pga att...
Svar
11
· Visningar
2 412
Senast: Nero
·
Hästvård Tar med stor glädje imot alla erfarenheter och åsikter....känner mig mkt nedslagen... Köpte ett kanon fint Tyskt dressyr sto förra...
Svar
7
· Visningar
1 287
Senast: oopsie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare