tema i mobilen

J

jagvillvaraifred

Nu är det så att jag har ett tema på datorn som jag måste ha på min mobil. Men även fast att jag skulle få mp3 mm. på min mobil så fick jag dock ingen sladd till. När jag tar in min pappas mobil till datorn med sladd, så laddar jag över temat till hans mobil och det funkar. men sedan när jag skickar temat till min mobil, genom bluetooth eller IR, så går det att ta emot men sedan när jag ska ange det så står där bara FILEN ÄR SKADAD OCH GÅR INTE ATT ÖPPNA. vad ska jag göra för att få temat att fungera?

Jag försöker skicka temat från en SonyEricsson k750i till k700i.

snälla hjälp mej! / jagvillvaraifred
 
Sv: tema i mobilen

Kan vara att K750i och K700i inte har "samma" uppbyggnad, vet att K750i och W800i har "samma" men vet inte hur de e med K700i, kolla på typ www.jamba.se ? och kolla om dom"bygger" på "samma" system...

Hoppas att detta hjälper / SilverDroppen
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en pocketbook och till den har jag fått en sladd för att föra över filer mellan dator och plattan när jag lånar eller köper...
Svar
4
· Visningar
549
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
42 791
IT & mobiler Jag har köpt en ny Acer Aspire V5-552 med 8 GB, 1 TB. Från första början har den börjat med startreparation när man trycker igång den...
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: dpmatte
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 918
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp