TÄvlingtrÅd!!!

S

soki

Tog denna från hoppforumet, men det skulle vara kul om man ville skriva lite från tävlingarna, tex

Var:
Klasser:
Resultat:
Övrigt, hur det kändes, osv:
Bilder och ev. film:

Så kom igen nu:rofl:

Sv: TÄvlingtrÅd!!!

Jag börjar väl då!

Var: Johannesberg 9-10 juni
Klasser: 90 cm
Resultat: Vi låg rätt bra till efter dressyren men hade ett nedslag i hoppningen. I terrängen fick vi 2 stopp och en massa tidsfel. Så vi hamnade väl någonstans långt ner på resultatlistan. :D
Övrigt, hur det kändes, osv: Trots 2 stopp kändes det bra. Hästen och min första fälttävlan. Han fattade inte vad det gick ut på förräns efter tredje hindret, hehe.
Bilder och ev. film:

Och jag fortsätter :p

Var: Dagstorp 2 Juni (Tror jag)
Klasser: Lätt
Resultat: Fick snålt med poäng i dressyren eftersom domaren aldrig har gillat min ponny vet inte varför :crazy: Får ju fina poäng av andra domare. Felfritt i banhoppningen och ett stopp på vattnet i terrängen pga att vi kom lite för fort på det. Annars hade vi kommit 4:a.
Övrigt, hur det kändes, osv: Han kändes Kanon hela tävlingen igenom :) Stoppet kändes lite förargligt. Men det e sånt som händer.
Bilder och ev. film:

11755193.jpg

11755192.jpg

(Ignorera mina händer :angel:)

Var: Tågarp 29 juli
Klasser: debutant ponny (första fält för den ponnyn)
Resultat: Hon är inte så mkt riden i dressyr innan jag började med henne + att jag blev nerdömd TOTALT;) Men nolla i hoppningen o terrängen, hamnade i mitten.
Övrigt, hur det kändes, osv: Jag var jätte nöjd, hon skötte sig verkligen fint i terrängen. Underbart att rida en häst som inte tvekar på något :)
Bilder och ev. film:

13974_1185808872.jpg

11653_1186012288.jpg

34697_1187011453.jpg

10213_1187011370.jpg

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 486
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 192
Senast: Emro
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 778
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024