Tävlingstråden 2012 :)

Sv: Tävlingstråden 2012 :)

Låter bra det! :) Blir ju dåligt med fotandet eftersom jag antingen åker själv eller med nån annan som också tävlar jämt. :)

Åh så avis jag bli på er som har tävlat!!
Det skulle ha blivit vår första tävling i år men attans, det blev turer till vetten istället =(

Jag hoppas iaf att jag kan få komma och fota på Landis KM, är vädret bra så kanske nån av er fastnar på bild ;)

*kl*

Glömde anmäla unghästen i tid till Dis lätt så den skippade vi. På Dyggur förra helgen fick jag dock chansen att starta 250meters-passen. Assa var rätt förvånad där dörrarna slogs upp (andra hästen var väl halvvägs till 50 m när vi kom iväg :D ) men sen sprang hon, fort och i rätt gångart! 26,78 har jag för mig att bästa tiden blev! (Och då var det rejäl motvind)

Oki då förstår jag=) Kan ju bli mkt den här tiden på året. Skrev som en dåre ¨så jag såg inga ekipage. Men jag såg inte ditt namn i starlistan. Då vet jag=)

Är det bara jag som tävlar här?! :D

Var iallafall på Forsen i helgen. Har varit rätt nervös innan och verkligen velat att det skulle gå bra eftersom jag köpt hästen där. Men jag tror inte att vi gjorde bort oss iallafall. Låg trea på 5,27 i v5 och etta på 5,70 i t8 inför finalerna. Slutade på en andraplats på 5,43 i v5 och även en andraplats på 5,83(!!) i t8 (var egentligen en delad förstaplats men bara en kan ju vinna). Fick även kommentarer av domarna på hovbeslagskontrollen som "vilken fin häst du har!" och "vilken tölthäst du har!". Alla gångarter belönades med 6or och tölten fick även en 6.5a! Är helt sjukt nöjd och såå taggad på att träna vidare (men ska FÖRSÖKA låta hästen vila några dagar).

Zannas foto var även där och fotade så jag hoppas att vi fastnade på någon bild! :)

Jag var där och tittade...och jag måste även jag säga guud vilken härlig häst du har :love:
Det såg så samspelt och trevligt ut. Mycket fint!:)

Grattis! Måste ju skratta lite... Jag tävlade för två veckor sen, fick också en andraplats i T8 på 5.83. ;) Och samma där - "vilken fin häst du har"-kommentarer från domarna på hovbeslagskontrollen, haha! Visserligen är det inte min häst, men eftersom det är jag som tränat henne sen i våras och det var hennes första tävling nånsin (andra gången i sitt liv hon var från gården) så tycker jag att jag kan få ta åt mig äran lite. :p

KL.
Här kommer två bilder från förra helgens tävling!
300912-2179web_50742cd3ddf2b31c9400033a.jpg

300912-2203web_50742cd3ddf2b31cac000350.jpg

Kan tillägga att den bruna rumpan på den första bilden tillhör Audurs dotter! :)

Fin :D

Kl.
Puuuuuuuuuuuuuuuuh nu är jag anmäld hos Josefine och Sigfus.
hihihioooo tjejen som heter nervös i andranamn. Här är jag ;)
Wish me lucK!!

Liknande trådar

Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
905
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 176
Senast: Lady_S
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 061
Senast: Krumben
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 104
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar