A
Axtelius
Sv: Tävlingstermin 2008
Ska hermanstorp Verkligen ha ´Mvs A? De skulle ju va super
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fundera på de, kommer det verkligen vara bra i marken till 08-05-24--25 när bollnäs har den första MVS A? De känns ju som de kanske skulle va bättre att ha de första i Skåne där man redan kan träna, mot i bollnäs där det säkert(vet ej) är en massa snö just nu. Och man vet aldrig de kan ju bara 3 månader kvar, de skulle ju kunna ligga snö långt in i April och ingen vet hur det blir i marken... Men ja HOPPAS verkligen bollnär blir av för de va en superfin Mvs A bana, med många härliga galoppsträckor... Tyvärr ska ja en dit efterosm ja tycker de e för tufft med Bollnäs sen Dagstorp helgen efter.. Med EM ponnyna kommer att få åka en del..
helt vansinnigt att rada upp alla CNCP** efter varann och sen tomt ända till SM (å sen tomt igen)
Vaddå är du verkligen förvånad över den eminenta planeringen
Nä, jag minst av alla... det handlar ju bara om ponny
Och Gärds eller Tranemo eller nån annan STOR arrangör är ju inte inblandade
ÖÖÖÖÖhhh broms och stopp! Efter höstens räddning så kan Gärds i princip dansa på bordet vad mig anbelangar! De kommer alltid att finnas i mitt goda minne som klubben som bärgade Breeders....
Självklart Ingen kritik mot ovanstående KLUBBAR utan hur olika klubbar viktas på högre ort
Har ngn koll på om det är giltiga kval om man tävlar i Danmark? De har nämligen tävling samma helg som Mantorp, men som skåning tjänar man 25 mil*2 och övernattning....
Äsch, själva tävlingen... hade inte jag o dottern kokat kaffe, brett mackor etc så hade det nog inte alls varit lika trevligt
En fråga.
Hörde rykten idag om att delar av Tågarps terrängbana var upp-plöjd. Någon som vet mer? Det blir väl tävling?
En fråga.
Hörde rykten idag om att delar av Tågarps terrängbana var upp-plöjd. Någon som vet mer? Det blir väl tävling?
a a a visst var ni viktiga men några till gjorde saker
Va? Vad får dig att tro det , men det skulle faktiskt varit roligt
Bollnäs brukar alltid ha tävlingar den helgen, har aldrig varit några problem.... det ligger inte i Lappland vetdu!!!
Sen har ju ryktet gått att Dagstorp skall ha sin tävling tidigare, för allas skull få vi väl hoppas att det stämmer, helt vansinnigt att rada upp alla CNCP** efter varann och sen tomt ända till SM (å sen tomt igen)