Tävlingsskåp!

sassymaddan

Trådstartare
Ni som åker mycket på meeting, har ni tävlingsskåp stående vis boxarna eller har ni grejerna någon annanstans?!

så in med svar, hur gör ni??

:):p:D

Sv: Tävlingsskåp!

Jag har tävlingsskåp med lås. Där inne finns sadel, träns, förbygel, borstar, broddar, hjälm, vantar och spö. Låser även in mineraler om jag har det. Tar med mig stövlar och väst när vi åker iväg då det inte får plats i skåpet.
Står utanför boxen.

Sv: Tävlingsskåp!

Jag har med mig mitt sadelskåp som jag ställer utanför boxen och låser det när jag inte är där!
Där har jag alla hästens grejer. Förutom schabrak, täcken mat osv. Schabraken och täckena hänger jag på en täckeshängare utanför. Samma med lindor osv, de lägger jag i en sån där box väska.
Och sen ställer jag in mina ridstövlar, hjälm och sånna saker! :laugh:

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 473
Senast: Brynja
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I går fick Wilma Hellström beskedet att hon inte får åka till OS. I dag svarade hon med ett toppresultat – som tvåa i GP-hoppningen på...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Nota
·
Hästvård Olyckan är ett faktum. Pållen ska stå på box med gipsbandage i minst 8.veckor. Era bästa tips för att göra det drägligt för både häst...
2
Svar
31
· Visningar
1 621
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar