Tavlingsskap

Darby

Trådstartare
Jag ar pa jakt efter ett praktiskt och hallbart tavlingsskap. Vilka marken finns det nufortiden?

NordBox-arna är väll populärast i plast...kostar ca 4500kr nya....

Jag vet inte om Stable Ace tillverkas än, gjorde de för nått år sen å dom är toppen.

Kostade då 3500.

Tack for tipsen! :)

Jag vill helst ha ett av plat om det gar att fa tag i. Funderar pa om Stable Ace aven gick under namnet Stabelaze? Gjorde lite sokning pa natet och det verkar vara tunnt med skap pa internetbutikerna...

Stabelaze skåpen är jätte bra!! Hade ett sånt till sköthästen jag ahde förut och det var kanon..gillar också de i plåt mycket bättre änn plastskåpen.

De va jag som stavade fel...stableaze ska det ju vara...är super nöjd med mitt... :love:
funderar på ett till nu när jag ska skaffa en häst till...

Har du en bild eller nåt eller rentav en webbadress? Jag känner inte till dom skåpen men blir jättenyfiken!
Tack på förhand!
/nocke

Liknande trådar

Övr. Hund En 8-veckors Golden Retriever tik valp hamtas hem Lordagen den 17:de Augusti. Jag har tva namn pa gang men kan ju inte bestamma mig...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 510
Senast: hastflicka
·
Utrustning Jag tänker främst på frambens senskydd, 'reflexgula" med reflexer. Finns sådana övh i strl Shettis? Har letat och letat men hittar...
Svar
3
· Visningar
224
Senast: WildHorse
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
748
Senast: MiniLi
·
Utrustning På en sele finns spänne för själva gjorden och ett spänne som går under hästens mage som sitter fast i bröstan. Undrar hur hårt man...
Svar
11
· Visningar
531
Senast: Efwa
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka