Tävlingsschabrak?

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Frajda

Detta har säkert varit upp förr men.... Jag vill se/ha förslag på snygga tävlingschabrak (dvs vita) gärna av det lite mer exklusiva slaget:love: Är lite sugen på ett nytt. Det får gärna vara ngn snygg passpoal (och gärna i guld och stoooor) eller snyggt kantband. Vanliga vita utan snygga detaljer vill jag inte se, för tråkigt:angel:
Pris är oväsentligt då jag ändå inte har råd med ngt alls för tillfället :D Men vill ha ngt med kvalitee och som jag verkligen tycker om så jag tänker spara tills jag har råd. Så lite inspiration tack ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
Dressyr När vår ridbana tinar fram tänkte jag göra lite snyggt på vår dressyrbana. Den har vi på ena delen av en stor ridbana, så ena långsidan...
2
Svar
25
· Visningar
3 978
Senast: Fenestra
·
Utrustning Om ni skulle göra ett schabrak och välja färger helt själva, hur skulle det se ut? Färgerna på själva tyget? Vit Vanilj Ljusgul...
Svar
12
· Visningar
2 092
Senast: Lydia
·
Körning Jag har en gigg av Tidaholmsmodell som gissningsvis är runt 20 år gammal. Den börjar nu tappa färg lite här och där, vill ju inte att...
Svar
1
· Visningar
1 236
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg