Tävlingsmeriter?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Indigo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 168
I

Indigo

Jag har nyss köpt ett dräktigt sto som jag tyvärr inte vet så mycket om. jag undrar om det finns någon sida där man kan se tidigare tävlingsmeriter och kanske oxå tidigare avkommor?

Tävlingsmeriter kan du få tag i om du kontaktar ridsportförbundet. (OM det är en ridhäst/ponny)
Tidigare avkommor kan den avelsförening hon är registrerad hos hjälpa dig med.
Det finns inga sidor p ånätet med dessa uppgifter - såvida det inte är en shettis :D... (Shetlandssällskapet har faktiskt hela sin stambok utlagd på nätet, där finns alla avkommor + alla utställningsmeriter. Dock inga tävlingsmeriter)

Ah ok. Det är ett halvblod så då får jag alltså kontakta asvh. Tänkte att det kunde varit lite enkelt att bara kollat upp det här.
tack för hjälpen iaf.

Vad är det för stam på henne och vem är hon dräktig med?
Bara lite nyfiken.

Hon är efter Stanford- Maraton och är dräktig med Quite Easy. Fölis kommer (om allt går som planerat) i början av april och det ska bli såå skoj..
Jag som inte skulle köpa någon häst..:)

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
11
· Visningar
808
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
405
Senast: Freazer
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 948
Senast: Bee
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025