Tävlingsklädsel på KM

Sv: Tävlingsklädsel på KM

Okej vad bra haha.
Har inget av dem. :D
Ska tävla I MOROGN:eek: åh fy fan:crazy:
är ju inget svårt program men hästen är en (eg för ltien) seeeg, stel stjärnkikare:crazy:
Käns inte det minsta lovande

Du kan ha klubbjack/tröja och ljusa ridbyxor.(det går nog med annan klädsel oxå--> rätta mig någon om jag har fel, proper iom KM, men det är ju snyggast med ljusa byxor och mörkt upptill så klart). Det går även bra att ha den klädseln upp till lokal nivå.

Det är upp till din klubb att bestämma, antingen kör dom enligt TR (kavaj+ridbyxor) eller så är det "hel och ren". Det brukar ju stå i proppen vad som gäller.

I dressyr är det fortfarande kavajtvång på lokal nivå också.

break_a_leg skrev:
.

I dressyr är det fortfarande kavajtvång på lokal nivå också.

Tack, jag tänkte hoppning. Hoppmänniska som jag är. Dressyr är nödvändigt ont. :o

Liknande trådar

Samhälle Nån som vet km spår 5 och 7 ligger vid samma ställe? Måste jag ner, upp eller över spåren?
Svar
7
· Visningar
521
Senast: Cattis_E
·
Körning En av mina vänners dotter ska gifta sig i sommar och de ska åka häst och vagn hem från kyrkan. Hennes gamla ponnytravare ska dra min...
Svar
10
· Visningar
1 204
Senast: ameo
·
Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 346
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka