Tävlingsklädsel - bilder tack!

Pallen

Trådstartare
Även om det är låååång tid tills jag kommer ut och tävlar vill jag mer än gärna ha inspiration!

Kan ni inte visa bilder på era tävlingsoutfits? :D

Sv: Tävlingsklädsel - bilder tack!

Jag vill oxå ha inspiration! Delger mig av två tävlingsbilder men jag är inte "klar" med min outfit än, har provat lite olika :)

ISAVerona.jpg

Här hade jag en grå rutig filt och svart jacka, tog det jag fick till bäst.

20120422_2.jpg

Ser inte så snyggt ut då jag har en lånad vagn som jag sitter som en kratta i för att den var så liten, men glad var jag att jag fick låna den så jag kunde köra för min gick sönder! :)

Jag har iaf tänkt att jag ska fortsätta ha brun huva på hästen och brunt körförkläde sen kan jag inte riktigt bestämma vad jag ska ha upptill, om jag ska ha kavaj-vilken färg i så fall eller om jag ska ha väst. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
839
Senast: Mia_R
·
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
659
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Lavinia
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka