Tävlingskläder

sasucatu

Trådstartare
Måste styra upp min utstyrsel :crazy:

Tycker att det är jäkligt snyggt med väst o nu undrar jag vad ni tror/tycker om att ha en vanlig kostymväst till skjorta och till en helsvart slinky liknande sak jag hittat på hm.

Västen är beige, skjortan vit o "slinkyn" svart som sagt.

Sv: Tävlingskläder

Ska du styla upp dig till tävlingen i Österåsen? För visst ska du vara med där?

Tror att de kan bli snyggt med skjortan! Kan du inte prova kläderna, knäppa kort och ut här så att vi får se också? :idea: Kan ju ibland vara svårt att föreställa sig hur de ser ut.... ;)

Ska du ha både skjorta o slinky under västen menar du? :confused:

Ta hellre någondera! O om du tar skjurta kan den gärna vara uppknäppt i halsen och med något halssmycke!

Bild tack!

Skönt att ngn tror det bli ok!

Jepp, jag är påväg dit. Nevös som satan. Har inte haft min häst hos mig sen i mars pga studier. Mamma har haft henne o motionsridit bara så vi är inte i den form jag önskar, men det ska bli kul att tävla ändå :) Toktränar i de 2 veckor jag hinner rida.O nu ser hon dessutom dräktig ut av allt gräs :crazy:

Jag ska se vad jag kan göra med foton, är inte riktigt...harkel....bra på sånt :crazy:

Vet du nåt om anläggningen, har dom fixat nåt eller är det vatten på dunk o utedass iår igen? :smirk:

Hehe, nej, jag ska ha antingen eller ;)
Tänkte att jag kunde variera mig lite!
Jag har inte västen ännu, men när den kommer ska jag se vad jag kan göra. Fanns ju naturligtvis inte i min strl (36) utan bara i 34 o 38 men jag bad min kille köpa båda o så får jag lämna igen den som passar sämst. För förhoppningsvis passar ngn.

Såg nu att mitt första inlägg var ngt luddigt :o

Jag beskrev bara slinkyn o sen dillar jag om skjorta. Men nu fattar alla förhoppningsvis att jag menar vit skjorta + väst alt svart slinky + väst :)

Okej... :p
De blir bantning nu då... så får jag se resultatet om 1½ vecka... för längre än så är de inte nu.... :crazy:
Tror inte att de har fixat till de något bättre än, så jag tror vi får klara oss med STORA vattendunken och utedass i år igen... men jag vet inte helt säkert hur de ser ut nu.... Men en rolig tävling ska vi i alla fall ha! :banana:

Såg nu att mitt första inlägg var ngt luddigt :o

Jag beskrev bara slinkyn o sen dillar jag om skjorta. Men nu fattar alla förhoppningsvis att jag menar vit skjorta + väst alt svart slinky + väst :)

Jodå, de förstog ja... :p För inte kan man ha både slinky OCH skjorta... de skulle se bra roligt ut.... :rofl:

Hon ser ut som en tunna o jag misstänker att hon fortsätter med det :crazy: Har alla på bete nu o jag vill att hon också ska få vara ute o "vara häst". Det är ju ändå årets höjdpunkt liksom, dom mår verkligen gott ute på ängarna. SEn får jag ta konsekvenserna. Men hon är ju iaf inte ur kondis, bara lite större. Mer Candy att älska :rofl:

Ja, det ska bli sviiiin kul! är extremt skakis :) Vad heter din häst?

Då kanske hon lever upp mer till sin korsning, för nog allt blev jag häpen över raserna i henne, eller inte arab förstås, de såg jag ju... men den andra.... :p

Jag måste ha tur ändå jag, jag har min häst på bete dygnet runt sedan i mitten på maj, men han kan knappast bli finare i kroppen nu... eller jo, muskler gör de inget att de blir mer av, men huller är på topp!
Min pojke heter Coachmans Pride! Vi tävlade mot varandra i några klasser förra året! :D

just de! kommer inte rikigt ihåg, var det den hästen? känner inte igen namnet. ska snoka på hemsidan så jag får se om vi möts igen :)

Det är ett varmblod.... om de ringer en klocka då.... :)

jag vill åxå åka till österåsen!

mamma drog sig ur! *gaah*
fast jag kanske hinner efteranmäla :angel: om jag hittar någon chafför ;)

Får inte in skiten på internet, så det blir ingen bild tyvärr. Men enligt mitt eget tycke så ser det helt ok ut! Tack för alla synpunkter iaf :)

Imorgon bär det av till kalix o sedan vidare mot tävlingarna, är sviiiiiinit nervös. :crazy:

de blir nog säkert bra... :)
sjläv så laddar man för fullt, på soffan med förkylning och feber... men ska se till att bli frisk så att jag kan tävla.... så jag har inte allt för stora förhoppningar om att de ska gå bra, får se hur mycket energi hästen har... :d

Hej! Jag har samma problem som du! En häst som ser högdräktig ut:crazy:. Shendi behöver bara titta på gräset så blir hon så gräsligt fet. Gick här och funderade om jag verkligen skulle ut och tävla henne?? Men jag håller med dig, sommarbete ska dom få gå på och njut lite dom också. Vad det gäller klädsen så tycker jag att slinky och väst är snyggt, men ta det som du själv känner dig mest bekväm i. Lycka till på Österåsen så syns vi på Dannero helgen efter.
MVH
Linda

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Hoppning Främst en fråga till er som tävlar lokalt då det inte är krav på kavaj. Vintertid när det är tävling i svinkalla ridhus och ett gäng...
Svar
6
· Visningar
1 819
Utrustning Fortsatt sadelletande pågår ;) Nu undrar jag över Prestige och alla deras modeller på hoppsadlar. Det finns ju HUR MÅNGA SOM HELST...
Svar
8
· Visningar
3 244
Träning Visste inte riktigt under vilken kategori jag skulle lägga detta inlägg men vi gör ett försök här... eftersom det är vid ridning det är...
Svar
5
· Visningar
1 623
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg