Tävlingsklädd.

Sv: Tävlingsklädd.

jag har:
pikeur kavaj mörk blå
pikeur byxor vita
christies hatt mörkblå / mörkblå hjälm
röckel handskar vita
königs stövlar svarta

Jag har:

Svart pikeur kavaj
Back to back vita ridbyxor
Roeckl Light&Grip vita handskar
Petrie (modellen perfect) stövlar :love:
Equline skjortbröst

en pikeur diana kavaj, showring champion hjälm, jacson helskodda ridbyxor, plastrong, vet inte märke och bromfield stövlar, Roeckl light & grip handskar

Pikeur kavaj (grå), Charles Owen hjälm med läderband, königs grandgester, pikeur ridbyxor, Roeckl vita handskar. Har varit hoppryttare i tidigare liv, älskar min kavaj så den får följa med mig på dressyrbanorna, är ganska ovanligt med grått som jag förstått det och då blir det ju lite extra skoj :p

Equilineskjorta, platsrong av okänt märke, pikeurkavaj, ridbyxor och jälm och cavallostövlar.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
597
Senast: Mli
·
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
339
Senast: MJLee
·
Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: Fiorano
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka