Tävlingsfråga

L

lowe

Ska tävla om drygt en vecka, fick anmäla mig i sista minuten. Det är längesen jag tävlade och när jag kollar på ena klassen jag ska tävla i så undrar jag bara över en liten sak

Klass 3 1,00 m hoppning i två faser, A:0 + A:0/A (100+10)
Rosett, plakett & hederspris

Vad betyder dom två faserna?? och (100+10)?

Sv: Tävlingsfråga

Det som tidigare hette grundomgång och omhoppning. Fas ett motsvarar gamla grunden och fas två motsvarar gamla omhoppningen. Just den bedömningen är precis samma sak som gamla A1:c. Alltså mållinjen i fas 1 ("grunden") är startlinje i fas 2 ("omhoppningen"). Alltså ingen paus mellan faserna.

100+10 är vad det kostar. 100 kr i anmälningsavgift och 10 kr i startavgift. Kostar alltså sammanlagt 110 kr att tävla i den klassen.

Lycka till!

Sv: Tävlingsfråga

vilket bra svar du fick :) behöver nog inte säja nått mer hihi :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: ginnies
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 735
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 318
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 071
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar