Tävlings termin 2006

Penny_Lane

Trådstartare
Finns den ute på nätet för 06 än?? Har bara hittat på skånska ridsportförbundet men jag vill ha för hela sverige.. Nån som hittat det? De går ju inte o söka på ridsports sida om de..:(

Sv: Tävlings termin 2006

jag kunde söka på ridsport när jag testade för ngn vecka sen, då fanns alla nat + elit-hoppningar med iaf. kanske reg åxå....

Tycker att det ser ut som att tävlingsterminen finns på ridsport.se, ändra året till 2006 och sök. Vet förståss inte om allt finns men mycket hopproppar den närmsta månaderna finns det i alla fall!

Penny_Lane skrev:
Finns den ute på nätet för 06 än?? Har bara hittat på skånska ridsportförbundet men jag vill ha för hela sverige.. Nån som hittat det? De går ju inte o söka på ridsports sida om de..:(

Det ska ligga ute. Jag hittade i alla fall allt från lokal till nationell.

Du måste ändra till 2006 både from och till o med samt rätt "datum". Jag har sett de regionala i landet länge på deras hemsida.

jag såg de nu ja..

trist de va bara allsvenskan heeeela mars.. Skittävling.. *muttra*

terminen finns ute och har gjort det ett tag, men det lär väl bli ett par förändringar på den, men det blir det ju alltid. Alla distrikt runt mig har dessutom även uppe sina terminer med alla tävlingar lokal och uppåt.

Penny_Lane skrev:
jag såg de nu ja..

trist de va bara allsvenskan heeeela mars.. Skittävling.. *muttra*
Allsvenskan rids ju bara på en av helgerna och det är den 18-19 Mars. Står det allsvenska på den andra så stämmer det inte. Gäller elit och Div I

Jag hittade en tävling 1a helgen i mars sen va de div 1 och elit. *muttra* Om man itne kan tänka sej att åka 30 mil för en sketen regional..

Jag kollade lite snabbt på tävlingsterminen och Div I och Elit.
Div I och eliten går den 18-19 Mars i Dagstorp och Vinslöv. Sen är det ingen allsvenska förrän sista helgen i april och då går den Fjälkestad. Om det nu är i skåne du letar tävlingar vill säga :)

10-12 Lok/Reg/Nat Sydslättens Ryttarförening
10-12 Elit Helsingborgs Fältrittklubb

Duger inte de två?;)

Meeeen jag står seriöst inet ut med sydP men jag antar att man e så illa tvungen o åka dit. Sen vet jag inte om bästa hästen e klar o åka på Elit med de andra två är ingen idee..

Tror Lasse skulle på panikångest o dö.. eller möjligen svimma när han såg publiken..:angel: :D

Penny_Lane skrev:
Tror Lasse skulle på panikångest o dö.. eller möjligen svimma när han såg publiken.

Äh, Helsingborgs ridhus med fulla läktare är väl inte så farligt? :angel:

Han skulle inte bli första hästen som vänder i ryttargången och går hem därifrån i alla fall. ;)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
718
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka