Tävlingen i Danmark...

Sv: Tävlingen i Danmark...

Vi (ett gäng i klubben) hade tänkt åka dit för att heja på våra klubbkompisar som skall tävla. Ser verkligen fram emot det, har inte varit på någon körtävling utanför Sverige förut.

Jag kör ett hollänskt halvblod med bläs och fyra vita höga strumpor.
/M

Va kul! Du kör ponny va? *chansar* I sånna fall blir vi ju konkurenter ;)

Hon kör inte ponny längre, har bytt upp sig till häst. Hon jobbar hos mig och kommer att vara groom i dressyr och pres + hästskötare.
/M

Sorry, tänkte inte på formuleringen som något negativt:)

haha...men att gå från 1,06 till 1,67 är väl nästan att byta upp sig, i bokstavlig bemärkelse. Fast med den är det långt kvar tills vi åker och tävlar i Danmark (om någonsin...)!

Liknande trådar

Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
336
Senast: CaisaCax
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är inte bara den penningstinna Top 10-finalen i hoppning som avgörs i Genève med stora prispengar i potten. Till helgen blir det...
Svar
0
· Visningar
40
Senast: Gunnar
·
Fritid Har planerat in en weekend i Danmark nu i december. Den stora planen är att bara åka bort och ha det mysigt och strosa runt på...
Svar
19
· Visningar
452
Senast: Palermo
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
514
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka