Tävlingar!

N

Norrberge

Ska väl någon gång framöver börja tävla. Kan ingen skriva här om allt från anmälningar, ryttarlicens, poäng och allmäna tips.. Ska väl börja med klubbnivå.. Allra först behöver jag ju en häst, men allt annat kan ju vara bra att veta endå!! Om ni vill veta vad jag letar för häst kan ni kika in på min profil!

Sv: Tävlingar!

Kika in på SIFs hemsida, under sport finns mycket läsvärt. Där kan du också tanka hem FIPOs svenska tillägg.

Kolla också din hemmaklubb, många av lokalklubbarna har mycket tips och info om tävlingar. I väntan på häst kan du ju besöka, eller hjälpa till vid nån tävling för att se allt irl.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 145
Senast: Bison
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 552
Senast: Roheryn
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Freazer
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 543
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar