Tävlingar som ej finns med på www.wras.nu

T

tirnanog

Tjena mittbena!
Som ni alla kanske sett finns ju inte ALLA tävlingar med i WRAS tävlingskalender och nyfiken som en strut som jag är ( ;) ) så vill jag GÄRNA ha tips på fler!

Det som gäller är C- och D-tävlingar och jag har redan sett att EWR har en den 2 augusti som ej fanns med i WRAS-kalendern.

Sen hittade jag även en D-tävling i WRAS-kalendern arrangerad av FWR (Flatland Western Association) men jag fattar inte VAR de håller hus efter att ha snokat runt på deras hemsida???

Tänkte det vore kul att komma ut på något men som vanligt är de flesta tävlingar på lägre nivå i början av säsongen...

Tjing!

Sv: Tävlingar som ej finns med på www.wras.nu

tack det hade jag missat!

Hm...konstigt att de inte ligger med.... Alla tävlingar som är godkända SKA ju finnas med och det går snabbt att få in dom där bara Mike får veta att dom ska med....'

Måste verkligen säga att det har gått smidigt!!!

Hej!

EWR har tävling den 23 augusti, och den ligger i tävlingskalendern. Det är 'nästa tävling' enligt deras hemsida.

WINS ordnar 'Wins Wild Cup' den 4-5 oktober i Åstorp.
Det är en A-C-D-E-tävling, med AQHA spacial event.
Den finns inte i kalendern ännu, men det är på gång.

Ride on!
/Mike

något jag undrat över är om WRAS äns får resultat från region nord? eftersom det inte står något på hemsidan +inställda/flyttade tävlingar står kvar...

Kanske vårat KM kan vara nått? Det är en tvådagars!
På lördagen E och D-klasser och på söndagen KM/C-klasser. Se mer på våran hemsida....
http://www.dalawestern.com/

något jag undrat över är om WRAS äns får resultat från region nord? eftersom det inte står något på hemsidan +inställda/flyttade tävlingar står kvar...

Du har pm
/Kicki

kl

tack för alla svar! det blir nog lite tävlande nu =)=)=)

Liknande trådar

S
Western Jag upplever det så att AQHA/SQHA´s regler om att man inte får tävla annat än Open klasser, hindrar många duktiga ryttare från att hålla...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
15 385
A
Western Jag har en massa frågor om westerntävlingar och annat! I vilka klasser är en bomlös westernsadel (torsion) godkänd? Blev inte på det...
2
Svar
36
· Visningar
2 443
Senast: Texaz
·
L
Western Hej! Enl tävlingskalendern på SQHA:s hemsida (även andra hemsidor's tävl.kalendrar) står det att det ska vara en Aqha/Apha/Wras-tävling...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: bonefish
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama