Tävlingar i västra götaland??

caradan

Trådstartare
Har hittat en häst att börja rida, han är i full tävlingskondition (dock för hopp/dressyr) vill jätte gärna testa att starta honom i en PP (runt 2-3 mil)
Men hittar inga tävlingar här i närheten förutom i Skövde..finns det inga andra???
Var hittar jag dem??

Sv: Tävlingar i västra götaland??

åk till exempel till hökensås, sök på hökensåsritten på google. han borde ju klara det det är den 10 maj, finns både pp 18 km och pp 30 km :)

Varför finns inte tävlingarna då man söker på ridsport.se??

Ja hade tänkt en 18km som första pp och sedan en 30km i slutet av sommaren (eller ev en 30 km i mitten och en 50 km i slutet)

Har ridit 50km innan (CR) och det var ganska långt minns jag...

Kan vara bra miljöträning för honom hade jag tänkt och så är det ju så mysigt att åka iväg och rida riktigt bra rundor.

hej.
gå till sidan svenska ridsportsförbundet gren distans där finns tävlingsterminen 2008. hökensås och billingeritten hittar du på billingensdistans.com
lycka till

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
387
Senast: Lavinia
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 109
Senast: zarmino
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 022
Senast: Farao
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 947
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar