Tävlingar för A-ponny

K

kladdkakor

Ngn som vet om det kommer ngra tävlingar för A-ponny nu i vår/sommar, i Gbgsområdet? :) Är "ny" inom det här så jag vet inte vart man kollar och så... :crazy:
Mvh :banana:

Sv: Tävlingar för A-ponny

Vad jag vet, så får man inte tävla A-ponny på riktig fälttävlan..

Vad menar du m riktig?

Ska endå bara tävla väldigt "lätt" liksom.. :rofl:

Nä, det är tvärstopp för det. A-ponny får inte gå fälttävlan. Förr i tiden, före klasserna ändrades, var debutant kat B 60 cm och då fick A-ponny gå tillsammans med B-ponny, sen höjdes debutant till 70 cm och A-ponny togs bort. så sorry :(

Du kan ju höra med klubbarna som anordnar FT, om de inte har klubbtävlingar där Aponny kan få vara med.

precis va jag menade med "inte riktig" fälttävlan.. vissa klubbar har kanske fälttävlan på skoj elr va man ska säga...

Ber om ursäkt för det tidigare inlägget, min 9-åriga dotter har varit och grejat med datorn... :angel:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 414
Senast: Strandad
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 829
Senast: mamman
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 174
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V