Sista tävlingen för i år. LB2. Kunde ju gått bättre men känner mej hyfsat nöjd med resultatet. 62,8% fick vi. Hästen är väldigt spänd för tillfället. Borta som hemma. Blev aldrig riktigt lösgjord och fick inte riktigt igenom hjälperna. Det var farligt nere vid dommaren och det blev ännu värre när det kom några släpandes på en barnvagn precis vid banans kortsida. Sen kunde hon ju inte släppa det och det blev verkligen jättedåligt där nere. Och jag lyckades glömma vägen. Det blev blankt i huvet. Var tvungen att stanna. Lite smått retligt.
Jag är ändå nöjd med våra prestationer i höst. Vi har gjort 4 dressyrtävlingar och 3 p&j. Blir ev en till. Blev sent igång då hästen har stått med senskada under vintern och vi var inte i full gång och fick börja träna på riktigt förrän i andra halvan på maj. Sommaren har vi gått försiktigt fram för att eventuellt kunna tävla under hösten. Så jag är verkligen nöjd. Plus då att jag lyckades genomföra sista tävlingen trotts att jag inte mår riktigt bra. Är totalt orkeslös och jättetrött jämt. Nya tag till nästa år
Jag är ändå nöjd med våra prestationer i höst. Vi har gjort 4 dressyrtävlingar och 3 p&j. Blir ev en till. Blev sent igång då hästen har stått med senskada under vintern och vi var inte i full gång och fick börja träna på riktigt förrän i andra halvan på maj. Sommaren har vi gått försiktigt fram för att eventuellt kunna tävla under hösten. Så jag är verkligen nöjd. Plus då att jag lyckades genomföra sista tävlingen trotts att jag inte mår riktigt bra. Är totalt orkeslös och jättetrött jämt. Nya tag till nästa år