Men vänta här nu... Hennes inlägg är från april. Alltså väldigt tidigt i graviditeten.Fast då är det ÄNNU värre för då syns det ju knappt att hon är gravid....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vänta här nu... Hennes inlägg är från april. Alltså väldigt tidigt i graviditeten.Fast då är det ÄNNU värre för då syns det ju knappt att hon är gravid....
Men hallå?? Fick inte du barn nyss eller har jag drömt det? Om du fick det så....din otäcka unge! Sådär såg minsann inte jag ut efter jag fick barn!
Mulle går som en dröm, jag håller tummar o tår för ditt breederskval!
hahahahahha jooooooodå, var inte bitter nu!Du har aldrig någonsin sett ut sådär
Snyggo! Inte kul med foglossning, ta det lugnt så kommer du snabbare tillbaka i sadeln efteråt. Ang breeders så är det ju inte the end of the world och nästa säsong kommer han att glänsa!@Novali01 hahahaha tack för dagens skratt! Bebis kommer inte förrän i november och i april kunde jag fortfarande typ rida. Tyvärr inte mycket av den varan senaste månaderna på grund av foglossning. Något breeders kval kommer det inte bli heller. En chans kvar för kval och han må kunna gör allt prydligt men är ibte tillräckligt igång för att det ska bli bra. Så vi tar det nästa år istället .
Visa bifogad fil 34860
Magen för ca 3 veckor sedan.
Lag är alltid superkul.Seniorcup i dag! Några väldigt onödiga missar av mig, men hästen gjorde det jag bad honom om. Är imponerad över oss som lag, vi red LA:1 allihopa vilket inget annat jag gjorde och ändå kom vi inte sist. Och som vanligt, lagtävling är kul!
Supernöjd med hästens och min insats igår. Hästen var taggad till tusen och fick in en extra galoppfattning och ett par byten men det räckte ändå till 68.46% och en tredjeplacering i prelim 18. Blev väldigt glad för domarens kommentarer.
Nästa tävling är om två veckor och jag funderar på att gå upp en nivå till novice, men då måste vi bli säkrare i den förvända galoppen, för hästen är väldigt glad i att byta...
Visa bifogad fil 36658
Grattis!!
Vilket land tävlar du i om man får fråga? Och vet du vilken "svensk klass"den klassen motsvarade?
Jag gillar din inställning! Och att du verkar älska din ponny väldigt mycket.Tänkte dela med mig av en sämre tävlingsupplevelse men som gav mig erfarenhet! I helgen kom den nationella FEI debuten. Jag var taggad på att få visa upp min fina ponny!
Men ponnyplutt och jag var inte riktigt på samma blad. Hon är så otroligt känslig och det blev ingen bra framridning av det hela, men försökte hålla mig positiv och lugn, men såklart började nervositeten stiga lite.
När vi steg in på banan så var det liksom en annan atmosfär i det stora ridhuset mot vad jag varit i innan, vi var så små där inne.
Men jag joggade runt henne något varv, klappade och fortsatte försöka övertala oss om att det skulle bli bra.
Kontakten började krångla och hon blev introvert - jag fick bara lotsa runt henne i lugn och ro och påminna mig själv om att andas.
Programmet gick ut på att få henne att slappna av i kroppen med missar på varje punkt Jag tappade min ridning och ingen av oss gjorde riktigt vad vi skulle
Hon var spänd men försökte göra vad jag bad henne om, och i slutet av galopprogrammet började vi båda komma till ro.
Jättenöjd över henne trots dem roliga 59,8 procenten, förvånad över att vi fick så pass "bra" med tanke på hur katastrof det kändes Fick snälla kommentarer av domarna som självklart förstod situationen och gav oss fina lovord, vilket kändes skönt. Även några 7,5or till och med.
Med mer rutin så kommer detta bli bra, erfarenheten saknas ju.
Vi båda är totalt nya till den här nivån och det är just förtroenderundor som gäller. Vi fortsätter träna vidare och är supertaggade på elitserien som börjar om några veckor. Ponnyn är toppen och hon känns så positiv och motiverad till att jobba med mig.