Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul, grattis!Jag och odjuret var och red LB:2 och LA:3 idag. Han kändes superfin men vi fick några missar i båda programmen. Trots det 69,5% och placering i LB och 64% i LA, vilket jag är jättenöjd med!
Ponnyn rör sig väldigt trevligt. Ni ser bra ut ihop. Lycka till!I fredags var vi på programridning, LA:P1 igen. Nog min och ponnyns sämsta runda hittills, hehe. Ah, vad var det, fyra 5or? Red fel, blev missar.. Programridningen var på samma ridskola jag gått på och dessutom haft ponnyn på innan, och alla jag kände var liksom där. Måste skärpa mig. Ger upp innan jag börjat.
Aja, vi fick nästan 63% denna gången, jag fick vad jag förtjänade helt enkelt.
Skönt att det var programridning i alla fall
Nu ger vi oss ut på tävling igen nästa helg, och helgen därefter är det regional debut i LA:P1, vilket blir svinkul!
Är det en ponny?Nu har vi också säsongspremiärat! Barb och jag var ute i en FEI inledande MsvB och fick ihop 63.5%. Är en dryg procentenhet bättre än sist vi red programmet i höstas. Hade ett par ordentliga missar för jag red fel (vände höger istället för vänster efter inridningen ,), fick inte till galoppslutorna alls så bra vi kan och så fick vi ett omslag i förvända men jag gjorde en sjukt snabb räddning och fick till det enkla bytet direkt efter iaf ! Det kändes rätt stadigt och bra för det mesta och jag är just nu jättepepp på denna säsongen!
Jepp.Är det en ponny?
Wow, så häftigt!!Jepp.
Ffa så ser en väldigt olika ur olika vinklar.Men så är det ju när det är flera domare - de ser lite olika saker.
Ja, det var ju lite konstigt som sagt med skillnaden i gångartspoängen.@kryddelydd det enda ögonbrynshöjande i sammanhanget från de olika domarna ang avvikelser är väl isåfall gångartsbedömningen .