tävla utan att träna för tränare

W

Willgott

jag tävlar min ponny sisådär ibland för jag har inte råd...Blir ju så dyrt med star/anmälningsavgiften,hyra av transport bensin pengar m.m.
Och sen är de ju det här med träna för tränare..
visst tränar jag ju ibland för att få lite hjälp att rätta till fel o så och sen jobba hemma..

Så...då undrar jag ju alltså vad ni tycker att man tävlar utan att rida för tränare regelbundet?

och hur har ni råd att träna (framförallt för er som tränar för tränare typ en gång i veckan)
Har ni nå tips hur man ska skaffa sponsorer och sånt?
hur man ska få råd helt enkelt :confused:

tackasam för svar :)

Sv: tävla utan att träna för tränare

Gör som jag; jag ringde en välkänd och duktig tränare och frågade om hon behövde en extra hästskötare på helger mot träning + liten betalning, så nu är jag där på helger när det behövs och jobbar (Iínklusive rider deras hästar - vilket är svin bra träning då man lätt blir hemmablind när man bara kasar runt på sin egen) Också får jag en gratis träning i veckan plus lite pengar.... :banana:
Jag lär mig jätte mycket bara på att vara där ska tilläggas!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 556
Senast: Queen
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
12 226
Senast: Cambrie
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 212
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 753
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar