Tävla på RHC

P

Paxinarion

Många ska till Chappet, men vilka av er ska tävla? vore kul o träffs.

Sv: Tävla på RHC

Finns det inte redan en sådan här tråd? :confused:

Men iallafall, jag har efter många om och men beslutat att inte ta med min häst i år. Jag tänkte vara med i Barrel Racet, men jag väntar till nästa år, då jag förhoppningsvis kan vara med i fler grenar.

Ska du vara med?

jag har anmält mig till barrel race och pole bending alla dagarna!!

Meen, vill du inte träffa oss som INTE ska tävla:confused: :confused: :confused: ???

Naturligtvis om du kan hänka på vid boxarna o tälten. Att jag tog upp den här tråden kan verka dumt men det var så många som vill e skulle kanske o så vidare. Det är tydligen inte så många som ska tävla. Du får gärna söka upp mig , har nämligen ingen groom, vi är där alldeles själva.:smirk:

Finns det inte redan en sådan här tråd? :confused:

Men iallafall, jag har efter många om och men beslutat att inte ta med min häst i år. Jag tänkte vara med i Barrel Racet, men jag väntar till nästa år, då jag förhoppningsvis kan vara med i fler grenar.

Ska du vara med?

Jag ska vara med o tävla vet jag inte ,men komma sist i allafall ska nog kunna funka om vi inte blir diskade.:rofl:

*KL*

Kan inte alla som ska tävla berätta vad dom ska tävla...
Jag börjar, jag ska försöka mig på Herdwork för första gången i hela mitt liv, sen team penning och sorting och sen alla ridklasser, tror jag.. :D

Alla andra då?

//Carro (som börjar bli lite nervös för herdworken)

Hästen min ska tävla men med annan ryttare , jag har nog me o va nervös på läktaren:o
Reining o herdwork få se vilken av kvalen d blir (herdwork)kan få gå båda klasserna samma da.

Senast ändrad:

Du Carolina, må bäste man "vinna":banana::banana:
Man måste ha lite förhoppningar,man vet aldrig vad som kan hända...

Nä jag kan knappt bärga mig d ska bli så kul, d e synd att man inte vet vem ni är som ska tävla, men man får hejja på alla:bump::bump:

Nä jag kan knappt bärga mig d ska bli så kul, d e synd att man inte vet vem ni är som ska tävla, men man får hejja på alla:bump::bump:

Ja du, då tror jag nog redan att ni är den vinnande om jag säger så :o Jag och hästen har liksom inte tränat så mycket... tränade några ggr i vintras, thats all :crazy: aja, tänkte att är det någon gång man ska ställa upp så är det väl ändå på chappen :idea:

//Carro

*KL*

Kan inte alla som ska tävla berätta vad dom ska tävla...
Jag börjar, jag ska försöka mig på Herdwork för första gången i hela mitt liv, sen team penning och sorting och sen alla ridklasser, tror jag.. :D

Alla andra då?

//Carro (som börjar bli lite nervös för herdworken)

Jag ska va med i WR barrel race WH o FR. Funderar o på att trycka upp en t -shirt som det står PAXINARION GO GO GO, på ryggen. Jag kan ha den på kvällaaarnaaaa.

Jag e nog RHC äldsa kvinnliga deltagare , tror jag . Min pålla e liteno knubbig:rofl:

Jag tycker d ska bli så kul o sen som me hästar vet man aldrig .Visst hon har tränat en del men hon har aldrig tävlat så det återstår o se hur d går .Men ja e bara glad o få komma iväg,vill bara ha kul...:banana: med hästen o allt runt omkring.
Men hon e cool i vanliga fall så hoppas hon inte flippar ur men risken finns alltid.:o

Jag kommer- som tävlande, har äntligen bestämt mig.
Men bara torsd. - fred.
W.riding,Reining,RanchTrail och Pool bending. ;)
/Erik :banana::)

Har ni aldrig tävlat Western och ska debutera på High Chaparrall????:angel: Tufft gjort!!!:bow::bow:
Blir garanterat kul!!!!:D

:banana:YES!!! Bra Erik, då vet vi när vi ska tjoa!!!:bump::bump:

Japp !Tänkte väl att det fanns en viss person (mer än jag som skule bli glad... :angel: Och nu förväntar jag mig mycket tjoanden när vi övervägt att åka... haha:D:angel:

Liknande trådar

Hoppning Min ponny är ganska ny och jag hade honom inte i vintras men gamla ägarna säger att han inte hade broddar då. Jag ska tävla på...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Elo
·
Trav Hej, drömmer om att äga en pensionerad varmblodstravare som skulle kunna agera som läromästare inom körning. Skulle vilja ha råd o tips...
Svar
1
· Visningar
332
Senast: CaisaCax
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 321
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix