Tävla med dessa sporrar?

Sv: Tävla med dessa sporrar?

Dessa verkar ju vara så att du kan byta ut till olika istället för att ha flera olika sporrar, men tror ju inte att du kan använda alla olika delar att tävla på då inte vissa är godkända, sen vet jag inte om själva sporren i sig är godkänd...Men adapterna ser ut att vara i gummi eller plats...verkar ju onekligen lätt att dem går sönder

Sporrarna ska vara i metall enligt TR. Alltså får du inte tävla med dessa som är i plast. :laugh:

Okej, och vilka är inte godkända? Vad jag kan se så är väl alla det?
Står att de är tillverkade i stark plast. sen kostade dom bara 49 kr. så om de går sönder gör det inte så mycket :P men vill veta om jag får tävla på dom.. kan inte öppna TR på min dator.

Jag har ingen aning om hur länge det har vart så. Har TR från 2008 hemma och från 2009 på ridsports hemsida.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 087
Senast: Bison
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
801
Mat Hej, jag hoppas detta ligger under rätt rubrik (mat). :) Varje år har min familj tävling kring jul om vem som gör den godaste...
Svar
19
· Visningar
549
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 724
Senast: Reville
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar