Tävla lokalt.

sannaaah

Trådstartare
Ska tävla imorn och har glömt allt :D. Kan man rida i en jacka som inte är klubbjacka men har dragkedja, ingen huva och är formsydd?

Och så har jag blandat ihop bedömningarna. Fas I a:0 och fas II a:0 ska det tydligen vara. Är det ny signal då eller rider jag direkt? Är efteranmäld och lär få gå ut först antar jag.

Sv: Tävla lokalt.

Det behöver inte vara en klubbjacka, det står fritidsjacka utan huva i TR så den är godkänd.
Om det inte står någonstans att ny startsignal ges så börjar man på fas 2 direkt, dvs rid bara vidare.

Lycka till!

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 051
Senast: Mia_R
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 978
Senast: QueenLilith
·
Tävling Ska hopptävla för första gången påriktigt snart och jag har lite frågor och funderingar. Min start är ca kl 09.00, det är första...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: cewe
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 757

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka