Tävla i OS och bli helt ruinerad på köpet

Sv: Tävla i OS och bli helt ruinerad på köpet

Jag tänkte jag skulle hålla käft men det brukar inte lyckas så bra. Men ibland blir dumheterna här bara för mycket, så jag var tvungen. :devil:

:angel:

Jag tänkte jag skulle hålla käft men det brukar inte lyckas så bra. Men ibland blir dumheterna här bara för mycket, så jag var tvungen. :devil:

:angel:

Nej givetvis, du har väl en yrkesstolthet?:rofl: En tyst informatör får väl snart sluta sin tjänst...:rofl::rofl:

Men jag måste säga att jag tycker det är lite spännande hur en tråd kan utvecklas fullständigt uppåt väggarna för att en bukefalist skriver ett litet motvalls inlägg...fascinerande.:D

Men jag måste säga att jag tycker det är lite spännande hur en tråd kan utvecklas fullständigt uppåt väggarna för att en bukefalist skriver ett litet motvalls inlägg...fascinerande.:D

Ja Buke upphör då aldrig att förvåna... :grin:

:D
Tog tid, men sen kunde du inte hålla fingertopparna i styr längre:devil:.

:rofl::rofl::rofl:

KL

Keymaster kommer till Amsterdam på lördag och åker sen hem till sverige. Som jag har förstått det behöver inte Gällerdal stå för resan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Hanna Berg från Bjärlöv tävlar i fälttävlan, en av hästsportens tuffaste grenar. Nu har hon siktet inställt på en guldmedalj i OS i...
Svar
0
· Visningar
321
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Radiosportens Bengt Skött beskriver läget inför ridsportens OS-fälttävlan och de svenska chanserna. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
371
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Anna Nilssons häst Luron fick en luftvägsinfektion under resan till Rio de Janeiro och kommer inte att tävla i det svenska laget i...
Svar
0
· Visningar
370
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter HKH Prins Abdullah Bin Miteb, som ingick i Saudiarabiens bronslag på OS i London 2012, slutar tävla internationellt. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
591
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridkjol
  • Ringkota, operation!?