Tävla dressyr - genom din dator

Sv: Tävla dressyr - genom din dator

Nu har jag inte koll på hur de brittiska programmen ser ut, men finns det på låg nivå kanske man rentav kan våga sig på att tävla;)

Eller hur! Jag saknar en länk till mer information och vart man hittar programmen! :D

Letade runt lite på sidan, och tadaaaaaa!!! :D

http://www.dressageanywhere.com/Home/BuyTests

Jag tycker oxå att det är en cool idé. Lite tidsbesparande oxå - det är inte alltid lätt att få ihop så mkt tävlande som man önskar, när man har en familj som tvunget vill umgås med mig :rofl: + att man kanske kan filma flera ritter och skicka in den som är bäst... *s*

Jättehäftigt tycker jag! Måste köpa en videokamera så att jag kan filma lite ritter bara. :)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har gått två gånger hos arbetsterapeuten och där tar vi en sak i taget. Sen går det två veckor mellan träffarna och jag är klar med...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 257
Senast: svea
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Stephanie Holmén har följt Sparven och sett Peder tävla henne i flera år. Nu var det hans råd hur hon skulle rida i omhoppningen som...
Svar
0
· Visningar
549
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På lördagen inleds den historiska första Top 10-finalen i dressyr på Sweden International Horse Show. Tävlingen sänds i SVT och Therese...
Svar
0
· Visningar
366
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I Polen pågår EM i ridsporten Reining och en av de tävlande är Josefin från Uppsala som hittills har vunnit en bronsmedalj i en av sina...
Svar
0
· Visningar
430
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Kallbad

Hund, Katt, Andra Djur